Известие

Collapse
No announcement yet.

как да разбирам грешката: heated lambda probe

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    При мен и при 2-та теста генерацията е мека връзка, резонатор - на мястото на катализатора(ламбада е преди него), тръба и задно гърне...
    75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
    155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
    FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
    Мненията са като задниците - всеки си има!

    Comment


    • #17
      И при мен е премахнат катализатора и е заменен с резонатор,иначе лятото си смених цялата генерация,комплект вървеше три гърнета плюс резонатора стават четири.Проблема обаче си е от преди да ги сменя.
      Alfa Romeo 155 1.7 TS

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от beili Покажи съобщение
        Подгрева вече работи,проблема не беше в релето а в бушона 7.5А.Вече не ми дава грешка HEATED LAMBDA PROBE а ми остана REGULATION OF LAMBDA PROBE.
        А тя на какво се дължи знае ли някой?
        Ако ти е стара сондата, може да се дължи на това.
        Най-добре проблема може да се хване ако вържеш сондата към осцилоскоп или към диагностичен уред, който може да хване управляващите импулси на сондата. На първо време обаче, можеш с мултицет (някакъв по-прецизен) да видиш на двете кабелчета (сив и бял предполагам) дали напрежението се мени от 0 до 1 V.
        Най вероятно обаче е дошло времето за смяна на сондата. Все пак и тя е с определен "живот".
        AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
        Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
          Ако ти е стара сондата, може да се дължи на това.
          Най-добре проблема може да се хване ако вържеш сондата към осцилоскоп или към диагностичен уред, който може да хване управляващите импулси на сондата. На първо време обаче, можеш с мултицет (някакъв по-прецизен) да видиш на двете кабелчета (сив и бял предполагам) дали напрежението се мени от 0 до 1 V.
          Най вероятно обаче е дошло времето за смяна на сондата. Все пак и тя е с определен "живот".
          Че е стара сондата съм съгласен,аз лично не съм я сменял а и не се знае кой и кога я е сменял/не знам кой собственик съм на колата /.Така че ще замеря с мултицета и ще видя какво ще покаже макар,че с това мерене почти нищо няма да разбера за работата на сондата.
          Alfa Romeo 155 1.7 TS

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
            Ако ти е стара сондата, може да се дължи на това.
            Най-добре проблема може да се хване ако вържеш сондата към осцилоскоп или към диагностичен уред, който може да хване управляващите импулси на сондата. На първо време обаче, можеш с мултицет (някакъв по-прецизен) да видиш на двете кабелчета (сив и бял предполагам) дали напрежението се мени от 0 до 1 V.
            Най вероятно обаче е дошло времето за смяна на сондата. Все пак и тя е с определен "живот".
            Със сигурност с мултицет работата няма да стане но остави това ами и сигналния кабел на сондата в никакъв случей не е бял - белите са за подгряването
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #21
              дааам двата бели са за подгрев а сивият е маса, черният сегнален.
              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

              Comment

              Working...
              X