При мен и при 2-та теста генерацията е мека връзка, резонатор - на мястото на катализатора(ламбада е преди него), тръба и задно гърне...
Известие
Collapse
No announcement yet.
как да разбирам грешката: heated lambda probe
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от beili Покажи съобщениеПодгрева вече работи,проблема не беше в релето а в бушона 7.5А.Вече не ми дава грешка HEATED LAMBDA PROBE а ми остана REGULATION OF LAMBDA PROBE.
А тя на какво се дължи знае ли някой?
Най-добре проблема може да се хване ако вържеш сондата към осцилоскоп или към диагностичен уред, който може да хване управляващите импулси на сондата. На първо време обаче, можеш с мултицет (някакъв по-прецизен) да видиш на двете кабелчета (сив и бял предполагам) дали напрежението се мени от 0 до 1 V.
Най вероятно обаче е дошло времето за смяна на сондата. Все пак и тя е с определен "живот".AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеАко ти е стара сондата, може да се дължи на това.
Най-добре проблема може да се хване ако вържеш сондата към осцилоскоп или към диагностичен уред, който може да хване управляващите импулси на сондата. На първо време обаче, можеш с мултицет (някакъв по-прецизен) да видиш на двете кабелчета (сив и бял предполагам) дали напрежението се мени от 0 до 1 V.
Най вероятно обаче е дошло времето за смяна на сондата. Все пак и тя е с определен "живот"./.Така че ще замеря с мултицета и ще видя какво ще покаже макар,че с това мерене почти нищо няма да разбера за работата на сондата.
Alfa Romeo 155 1.7 TS
Comment
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеАко ти е стара сондата, може да се дължи на това.
Най-добре проблема може да се хване ако вържеш сондата към осцилоскоп или към диагностичен уред, който може да хване управляващите импулси на сондата. На първо време обаче, можеш с мултицет (някакъв по-прецизен) да видиш на двете кабелчета (сив и бял предполагам) дали напрежението се мени от 0 до 1 V.
Най вероятно обаче е дошло времето за смяна на сондата. Все пак и тя е с определен "живот".0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
Comment